Флаєри

Досить поширеною є думка, що флаєр це третина листівки формату А4, тож найчастіше вони замовляються саме такого розміру – 210х99 мм. Проте, це не зовсім так. Flyer – це просто рекламна листівка, що вручається. І бути вона може будь-якого розміру.
Флаєри роздаються швидко та з великою ефективністю. І не має значення де: у Вашому офісі, біля метро, де пасажири з цікавості можуть взяти яскраву листівку, що переглянути її в дорозі, чи на виставках, де відвідувачі не мають змоги приділити багато часу кожному експоненту, але охоче ознайомляться з флаєром Вашої компанії у своєму офісі. Досить поширеною є практика, коли рекламні листівки вручають при продажі продукції чи наданні послуги.

-

Флаєри - це не просто друковані рекламні матеріали, вони представляють Вас та Вашу компанію.

Це невеликий аркуш паперу, який отримав свою назву від способу розповсюдження. Раніше їх розкидували з верхніх поверхів будинків чи літаків і вони кружляли над вулицями. Звідси і назва (fly - «літати, англ.). Такий спосіб розповсюдження реклами в даний час практично не використовується. Флаєри найчастіше дають перехожим прямо в руки.
Друк флаєрів здійснюють на папері різної щільності. Якщо дозволяє бюджет, можна надрукувати флаєри і на картоні 350 г, з вибірковим лаком. Така рекламна продукція підкреслить цінність пропозиції та продемонструє замовникові повагу до нього. Але, зазвичай, листівки друкують на папері 130 г, досить недорогий варіант, що не соромно взяти в руки. Надрукувати листівки можна і на звичному нам офсетному папері 80 г, як для принтера. Цей варіант підходить для низькобюджетних рекламних кампаній.
Листівки дешево виглядати не можуть. Якщо Ви роздаєте погано розроблені листівки, малоймовірно, що ваш матеріал матиме позитивний вплив на Ваших клієнтів. З іншого боку, добре продуманий флаєр з яскравими кольорами та якісним друком може гарантувати, що імідж Вашої компанії буде виділятися серед конкурентів.

Є запитання?

Телефонуйте 044 599 0121, 096 024 0024, 099 121 4515.