Каталоги

Багатосторінкові каталоги є дуже зручним рекламним інструментом. Добре продуманий і професійно зверстаний каталог буде повністю виправдовувати мету свого видання, оскільки дозволить привернути увагу покупця до товарів, а тому безпосередньо вплине на збільшення продажів.
Завдання іміджевого каталогу – в кращому вигляді подати інформацію про діяльність компанії, її місії та досягнення. Безумовно, дані про послуги або продукцію, що пропонуються теж в ньому мають бути представлені, але основна увага – на формування іміджу.

-

Процес друку каталогів складається з декількох виробничих етапів:

- розробка макета;
- друк листів;
- післядрукарська обробка.
В процесі виготовлення каталогів, в залежності від кількості смуг, щільності паперу і технічного завдання, застосовуються різноманітні способи скріплення: скріпка, термобиндер, палітурка пластиковою або металевою пружиною, а також кріплення на болтах.
Офсетний друк каталогів використовується при тиражах понад 200 примірників.
Цифровий друк використовується не тільки для друку невеликих тиражів каталогів, а й для швидкої попередньої роздруківки пробного примірника продукції. До того як буде випущений весь тираж, замовник зможе переконатися в барвистості, коректних розмірах, додрукарської та післядрукарської обробці каталогів. При виявленні помилок можна змінити макет і виправити ситуацію.
Вручаючи потенційним контрагентам свій каталог, Ви формуєте сприятливе враження про компанію. Інформативна складова видання дозволяє в стислі терміни ознайомитися з асортиментом товарів і переліком послуг, що надаються. Оригінальний дизайн доповнює враження про компанію. Також в каталозі представлена необхідна ознайомча інформація та контактні дані, місія компанії, клієнти та партнери. Таким чином, якісне видання здатне дистанційно надати рекламний вплив на споживача. До того ж всі знають, як приємно тримати в руках якісну поліграфічну продукцію.

Є запитання?

Телефонуйте 044 599 0121, 096 024 0024, 099 121 4515.